Informatyka 1

Materiały do zajęć z programowania w języku C

Zachęcam do zapoznania się z problemami algorytmicznymi dostępnymi na stronie: https://projecteuler.net/archives
i wykonania wybranych zadań za pomocą C.

Umiejętności programistyczne można także ćwiczyć rozwiązując zadania zamieszczone na stronie: https://main2.edu.pl/c/konkurs-wstepu-do-programowania/p/   

Osobom zaczynającym przygodę z programowaniem zalecam zacząć o zadań prostszych (czyli od początku).


Instrukcje do zajęć:

Laboratorium 1
    – rozgrzewka: zaprogramuj algorytm Lab_01.png
    – wykonaj zadania opisane w instrukcji Ala ma kota

Laboratorium 2: Algorytm euklidesa

Laboratorium 3: Algorytm b

Od zjęć 4 włącznie, wszystkie programy powinny bazować na własnoręcznie napisanych funkcjach

Laboratorium 4: Metoda połowienia

Laboratorium 5: Tablice – wyszukiwanie binarne

Laboratorium 6: Metoda Newtona-Raphsona

Laboratorium 7: Struktury danych

Laboratorium 8: Anagramy   
(wcześniej proszę zapoznać się z instrukcją Maszyna stanów)

Laboratorium 9: Statystyka znaków

Laboratorium 10: Zaawansowane wejście/wyjście

Laboratorium 11: Tablice 2D